Januárban írtunk róla, hogy közérdekű adatigényléssel kértük ki a Szombathelyi Erdészeti Zrt.-től, hogy 2018-ban melyik médiánál mennyi pénzt költöttek el reklámra. A kérdésünk így szólt:
2018-ban mely sajtótermékekben (rádió, tv, nyomtatott és internetes lap), és mekkora összegben jelentek meg fizetett hirdetéseik?
Az erdészet ezzel a táblázattal válaszolt a megkeresésünkre.

Velünk párhuzamosan egy másik közérdekű adatigénylés is befutott. Ungár Péter az LMP országgyűlési képviselője a következő kérdéssel fordult az Erdészethez:
Kérem szíveskedjen megküldeni számomra, táblázatos formában, a Szombathelyi Erdészeti Zrt. 2018-as évi reklámokra költött kiadásait, illetve azon cégek listáját, melyekkel e célból a társaság szerződést kötött!
A képviselő kérdésre ez a válasz érkezett:

Olvasatunkban ugyanarra a kérdésre két különböző válasz érkezett, mivel egyik táblázatban a Vasi Frisss Rádió Kft. (amely cég jelenleg a Frisss.hu-t adja ki) 1,5 millió forinttal van jelen, mint reklámpartner, addig a másik oszlopban egy betűvel sem szerepel. Ez már csak azért is érdekes, mivel, mint ahogy az előbb írtam, a Frisss.hu-n jó néhány cikk jelent meg “Szponzorált tartalom” szerzővel 2018 év végén. A Fidesz közeli portál cikkei azonban a hozzánk eljuttatott válaszban nem szerepelnek.

Szólj hozzá!
Ez is csak annak volt köszönhető, hogy a családtagok rendíthetetlenül hívták a kórházat. Az önkormányzat már elhamvasztásra küldte az elhunytat, amire a hozzátartozók egyáltalán tudomást szereztek a gyászhírről.
Kondora István azt mondja, olyan megoldást terveznek, amely mindkét fél számára megnyugtató lesz.

Ha elektromos autót vennél a jövőben, ezen komponensek készültek a városodban
Az üzenet főleg a csatornák logói mellett jelenik meg.